Makkelijk lezen met Walt Disney!

Prachtig nieuws: Uitgeverij Zwijsen heeft een nieuwe serie makkelijk te lezen boeken. Dit keer zijn de beroemde verhalen van Walt Disney aan de beurt: eenvoudig hertaald, korte zinnen en speciaal lettertype.
Hierdoor zijn deze beroemde en geliefde verhalen breed toegankelijk!
Ik ben echt enthousiast, ook door de diversiteit in de serie: jongens en meisjes, verhalend of met weetjes en doe-tips of een lekker dik boek (en toch makkelijk) voor 10+.
Warm aanbevolen!

Zes boeken van 7+ t/m 10+cars

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s